ourchoises

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2012

Lookisar :'D

Av ourchoises - 6 oktober 2012 02:14

Hejsan finisar   

Var inne på MSP nyss, fast det är lite vääl sent, men vadå?

Visste ni att om man är 60 år och levt en normalt, friskt liv så har man sovit bort 22 år av dem! :'o

Så tänkte ta ner på den tiden lite nu!   

Hahah, iaf då insåg jag det hemskaste av allt, JAG KAN INTE HA MER VÄNNER   

Men om ni hjälper mig att levla xD så....


Men temat på veckans lookisarna är;

 

Hahah (y)


och looksen är då:

   sotan till vänster och chokladiish till höger :'D

Men ska väl snart sova nu så harre gött <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ourchoises - 31 oktober 2012 08:31

Hej chokladbullen har ju header bloppis   ooch då tänkte jag lotta ut en header!:) här har jag gjort ett litet exempel på header lite hippie/kawaii stil typ? :) men du kmr få bestämma exakt hur du vill ha den själv ofc!  så här gör du: för att vara m...

Av ourchoises - 25 oktober 2012 19:35

Hejsan ! Idag satt jag och tänkte lite och bestämmde mig ! :'D Ni ska denna och nästa vecka skicka in (i frågerutan) om ni vill ha en design !   Det är jag chokladbullen som annodnar detta mirakel x'D Hahahahah!   här kommer en liten 'gen...

Av ourchoises - 16 oktober 2012 21:20


Dagens lookis vare här jao! :')   inte så mke update i dag men här komemr iaf dagens looki! hehe mustachi vad tycks?   haha,jag ska försöka hinna göra dagens TEEEEMMA med idag!!! :'DDDDD grymt va?! ;) ska nog kanske bli mustachi tema skulle j...

Av ourchoises - 15 oktober 2012 18:30


TACKTACKTACK!!! Denna sjukt fina och gulliga tjej gav mig tröjan på önsken :D   OH HAPPY DAY LIXOM <3 TACKTACK!   hon har tyvärr ingen msp blogg :(   puss   ...

Av ourchoises - 15 oktober 2012 18:18


Hallojsan !   Vi har så himlaa mycket i skolan just nu men sånt är livet    Vi ska försöka blogga så gott vi kan !   Men skulle lägga upp bild på looks of today ! juste... sen även, asså min look jag har idag är en del av en look! och r...

Presentation


Hej & välkommen!
En msp-blogg om flams och trams? Du har kommit rätt. :'D
Alla bilder här är redeigerade av oss som bloggar här !
hahah
Vi heter sotis-.- & chokladbullen :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards